Justin Stories -
DATUM: 2013-03-25 | TID: 19:20:33

Slutet för Justin Stories?

Åh, vad tungt och jobbigt det känns att behöva skriva detta här, men jag kommer för tillfället inte fortsätta med All I Want Is You. Jag tycker inte att det är roligt att skriva på den över huvud taget, och jag vet att jag kommer göra er ledsna, förbannade och kanske till och med hatiska över detta inlägg, men jag känner såhär: Jag kan inte skriva något som jag inte tycker om att skriva. Det måste vara roligt att skriva för att det ska bli bra. Så nu har jag 3 alternativ för er att välja mellan, om ni nu inte lämnar denna novellblogg direkt vill säga.
 
- Jag har lust att skriva en badboy-novell. Alltså om Justin som badboy, så antingen skriver jag det privat och ni kommer då inte ha möjlighet att läsa det.
 
- Eller så lämnar jag denna bloggen, kanske återkommer någon gång och skriver klart AIWIY, men för tillfället i alla fall och startar en ny novellblogg där jag lägger upp den nya novellen.
 
- Eller annars så lägger jag upp den nya novellen här. 
 
Snälla, jag vet att ni kommer bokstavligen få damp på mig nu, att ni kommer hata mig och allt, men skicka inte allt för elaka kommentarer. Jag orkar inte med det just för tillfället bara. Jag menar, jag bryter ihop för typ allting nu. Jag är i någon känslomässig fas eller något tror jag...
 
Och vet ni? Jag älskar er, bästa läsare. Jag trodde aldrig att jag skulle få så positiv respons som jag har fått och jag trodde aldrig att ni skulle vara så snälla. Ni är bäst ♥

Kommentarer
DATUM: 2013-03-25 | TID: 19:23:50
Postat av: Liv

Lägg den nya novellen är på bloggen!!

DATUM: 2013-03-25 | TID: 19:51:40
Postat av: Hanna

Lägg den nya novellen här snälla den skulle säker bli hur bar som helst :) <3

DATUM: 2013-03-25 | TID: 19:57:50
Postat av: mallan

jag läser gärna den nya novellen !

DATUM: 2013-03-25 | TID: 20:03:37
Postat av: Anonym

Jag vill läsa den nya novellen, :)

DATUM: 2013-03-25 | TID: 20:10:08
Postat av: Madde

Åh snälla lämna inte novellskrivandet! Det skulle vara så otroligt tragisk! Vad skulle annars vara meningen med mitt liv?
Jag skulle superdupergärna villja att du la upp den nya (den nya var badboy huh?) här! Snällaaaaa?!
Kramis<3

DATUM: 2013-03-25 | TID: 20:16:29
Postat av: Elin

Jag tror den nya novellen med badboy Justin skulle bli super, läser den gärna! :)

DATUM: 2013-03-25 | TID: 20:42:12
Postat av: Celebnovell

Hoppas allt blir bättre och du är tillbaka på banan snart! :)
Lägg upp den nya novellen - älskar badboys. ♥

DATUM: 2013-03-25 | TID: 21:27:01
Postat av: Anna

BADBOYS ;D

DATUM: 2013-03-25 | TID: 21:44:00
Postat av: Storiestoyou

Vad du än gör, sluta aldrig skriva! Du är grym och många uppskattar det du gör så fortsätt med det och jag är lite nyfiken på den nya novellen så jag har inget emot att läsa den :)

Lycka till med allting! Det kommer bli bra.

DATUM: 2013-03-25 | TID: 22:07:04
Postat av: Nikki

Du är jätte duktig på att skriva så snälla sluta inte, du ska absolut inte behöva fortsätt skriva på AIWIY om du inte tycker de är kul för vad e de roliga med det? Badboy novellen vekar lockande, jag tycker att du ska koncentrera dig på den och sen ge oss första kapitlet!!

DATUM: 2013-03-25 | TID: 22:07:37
Postat av: Filippa

Vi kommer inte hata dig! Tro aldrig det, snälla! <3
Och till frågan, jag skulle älska om du började på en ny novell? Såklart älskar jag AIWIY, men om du känner att det inte fungerar - så ska du inte fortsätta skriva på den. Gör det du känner känns bäst, och jag blir nöjd vad du än väljer! :) xx

DATUM: 2013-03-25 | TID: 22:13:19
Postat av: Minna

Jag kommer att stanna och läsa vilken novell du än skriver för det du skriver är bara bäst!! Gör så som du blir nöjdast❤

DATUM: 2013-03-25 | TID: 22:15:24
Postat av: Ebba

Nya häär :'D <3

DATUM: 2013-03-25 | TID: 22:19:19
Postat av: Kraamisss

Badboy novellen hit! Jaow!<3;3

DATUM: 2013-03-25 | TID: 22:37:27
Postat av: Lisa

Jag skulle gärna vilja läsa den nya novellen :)

DATUM: 2013-03-26 | TID: 15:44:21
Postat av: Lillamars

Snälla ge inte upp på den här hemsidan!! det är ju bara att börja på den nya novellen här och växla lite vilken du skriver, du behöver ABSOLUT inte lägga ner sidan!!!(du får inte ;D<3) Jag älskar den föör mycket! Hoppas du ser det här för jag skulle hemskt gärna få veta slutet av AIWIY!!! Det är ju såklart tråkigt att du inte tycker att det är så roligt längre att skriva på den men vi som läser den tycker att den är FANTASTISKT BRA och du behöver inte stresskriva utan gör det när du får lust!

Mitt tips är att om du börjar på en ny så gör det på den här sidan, ser verklligen fram emot att läsa den! <3

Har bara kommit till kapitel 14 på AIWIY och det första jag reflekterade över när jag började läsa den är att du är en naturbegåvning på att skriva både för att man på en gång hamnar i en fantastisk historia som man inte kan lämna och attt du är så otroligt bra på att formulera dig så att det blir spännande! Jag måste säga att det här är det absolut bästa som jag någonsin läst, bättre än någon bok jag någonsin läst och du inspererar mig!

Förlåt om det blev lite mycket men jag ville bara få fram att du är ENORMT FANTASTISKT duktig på att skriva och jag hoppas att du tar till dig av mina förslag! <3:D

KRAM FRÅN LILLAMARS! <33

DATUM: 2013-03-27 | TID: 21:10:50
Postat av: Angelica

Jag har inte ens börjat läsa på all i want is you för har bara inte haft tid men den har liggat på min läsa lista eftersom alla mina kompisar säger att du är jättebra! Själv tycker jag att du är begåvad och verkar vilja att din novell ska bli så bra som möjligt jag menar du har en snygg design, du skriver bra och lagom långa kapitel plus de faktum att du uppdterar bra på instagram och är aktiv. Jag följer jättegärna din nya novell speciellt om justin är badboy för faller med för sånna noveller än dem andra, de är en av anledningarna jag inte har läst klart den här än, men följer gladligen din nya novell. Tycker de hade vart jätte roligt :) Men tycker inte att du ska avsluta all i want is you för de krossar många läsares hjärtan bara vetskapen att de aldrig kommer komma ett nytt kapitel så snäll avsluta den inte men lägg den bakom dig tills vidare! Se fram emot din nya novell!

Många kramar

DATUM: 2013-03-29 | TID: 12:31:11
Postat av: THETRUTH

DEN DU SKRIVER NU ÄR ÄNDÅ FETT BOORRIINNNNNGG, SÅÅÅÅ SKRIV EN BADBOY JUSTIN HÄÄÄÄÄÄRR. för jag vet att du kan och du är väldigt bra ♥ menar inte för att vara elak.

DATUM: 2013-03-30 | TID: 10:14:38
Postat av: Anonym

Det är ju jätte många (ex; jssmn, bieb) som har pausat en novell och börjat på en ny. Inge fel eller konstigt alls. Tycker du ska ha kvar denna blogg, nu när du verkligen kom igång och allt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback