Justin Stories -
DATUM: 2013-03-15 | TID: 19:57:00

Resultatet - Melanie kommer numera "spelas" av Nina Dobrev

ÖVER 70% RÖSTADE PÅ NINA DOBREV, SÅ DET KOMMER NU VARA NINA DOBREV SOM "SPELAR" MELANIE.
 
Jag förstår att en del av er kommer hata mig för det här, och jag förstår att en del av er kanske till och med kommer lämna min novell på grund av detta. Men jag vill vara helt nöjd med min novell, och det var jag inte när Melanie spelades av Ariana Grande. Jag tycker helt enkelt inte att hon passade som Melanie. Ni som tänker på henne när ni läser min novell kan ju fortsätta göra det, för det är inte ofta som jag tänker på att karaktärerna har samma utseenden som bilderna säger, eller vad man ska säga.
 
För att det inte ska bli några missuppfattningar, eller något sådant, så vill jag poängtera att jag absolut inte gör detta bytet för att härma JSSMN, som är min absoluta favorit novellblogg. I hennes förra novell hette nämligen tjejen Melanie och det var Nina Dobrev som spelade henne, eller vad man ska säga. Jag är bara ett stort fan av TVD :)

Kommentarer
DATUM: 2013-03-15 | TID: 21:29:06
Postat av: C

Yeeeeees Niiiiiinaaaaaaaaaa ;D

DATUM: 2013-03-15 | TID: 21:45:17
Postat av: Hanna

*suck* förut gillade jag inte ariana men gillade läget för att jag gillade din novell men ni Nina dobrev? Gud så jobbig hon är!

DATUM: 2013-03-15 | TID: 21:47:20
Postat av: justjustin.webblogg.se

nooooooo :((((

DATUM: 2013-03-15 | TID: 23:23:21
Postat av: -

Du Hanna håll dina tankar för dig själv för att Nina är en fantastisk skådis och person och om du tycker att hon är dålig fine, men du måste inte skicka iväg en kommentar så att andra kan bli ledsna... *Lågt*

DATUM: 2013-03-21 | TID: 11:55:36
Postat av: JSSMN

Jag tycker Nina är en fantastisk skådespelare och jag tycker att hon är den perfekta Melanie i din novell :) Vad söt du är när du nämnde att jag också hade en tjej som hette Melanie och spelades av Nina Dobrev. Men jag tycker inte att det spelar någon roll alls, då våra noveller inte är lika, det är bara ett namn och några bilder...Liksom, who cares? Haha❤
Längtar efter kapitel 17❤

DATUM: 2013-04-03 | TID: 13:00:24
Postat av: jasmine

vars redigerar du dina bilder? :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback