Justin Stories -
DATUM: 2013-03-18 | TID: 17:40:32

"Gör du länkbyten?"

Jag får väldigt många frågor om länkbyten. Jag har alltid svarat att jag inte gör länkbyten just för tillfället, men nu har jag ändrat mig. Om du har över/runt 100 läsare varje dag, kan jag göra länkbyten. Så om du nu har det antalet läsare, tveka inte med att fråga igen. Men, jag vill se en bild på din statistik innan, så att jag vet att du inte ljuger.
Och anledningen till att jag inte gör länkbyten med vem som helst är på grund av att jag vill tjäna något på det.
 
Kapitel 17 är försenat på grund av att jag vill fixa allting med bytet från Ariana Grande till Nina Dobrev. Först när det är klart kommer kapitlet upp. Det kommer dock inte dröja speciellt länge :)
 
 

Kommentarer
DATUM: 2013-03-22 | TID: 19:15:53
Postat av: Liv

När kommer nästa kapitel?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback