Justin Stories -
DATUM: 2013-02-13 | TID: 14:56:37

Svar på 2 frågor

 
SVAR: Tack så jättemycket för din kommentar! Du anar inte hur glad den gjorde mig! ♥ 
Som svar på din fråga så vill jag gå Ekonomi linjen. Vilken skola jag vill gå på vill jag faktiskt inte svara på :).
 
 
SVAR: Åh, det känns som att det var åratal sedan jag fick denna kommentaren. Men bättre sent än aldrig, eller hur? Han heter Michael Madsen tror jag. Det är iallafall vad jag får fram på google :).
 
Om ni har några frågor får ni gärna klicka på "VÅGA FRÅGA!" bilden i menyn. Då kommer ni nämligen till Blogresponse, och det blir då mycket enklare för mig att svara eftersom att jag inte behöver lägga upp en massa inlägg här som inte innehåller något kapitel. Sedan rekommenderar jag er att följa bloggen på Instagram och Facebook. På instagram heter jag justinstories och på Facebook justinstories.blogg.se

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback