Justin Stories -
DATUM: 2012-11-20 | TID: 06:43:00

Ni är underbara! ♥

 
Ni förstår nog inte hur glad ni gör mig med era fina kommentarer. Att någon tycker att jag skriver bra, att min novell är värd att läsa, att någon längtar till nästa kapitel... Det känns nästan overkligt. Jag hade aldrig någonsin visat mina noveller för någon innan denna blogg, men era kommentarer ger mig kraft till att fortsätta. Ni visar att det är värt att lägga ner så mycket tid på ett kapitel, som jag faktiskt gör. Tack!
 
PS. Detta inlägg är skrivet till alla som kommenterat, inte endast till dem som har skrivit kommentarerna på bilden. Jag blir lika glad för alla kommentarer, men jag kunde inte ha med alla kommentarer på bild :). DS.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback