Justin Stories -
DATUM: 2012-11-18 | TID: 11:17:00

Första inlägget

 
Efter en lång natt av bloggdesigns skapande är bloggen äntligen klar och portarna hit till Justin Stories står öppna. Här kommer jag, Mathilda, skriva noveller om självaste Justin Bieber - vilket ni säkert redan har förstått. Första novellen har jag valt att döpa till All I Want Is You, vilket även råkar vara namnet på min nuvarande favoritlåt. Jag hoppas att ni är redo för att hänga med på denna resa, för spänn fast säkerhetsbältena så kör vi!
 
Ser bloggdesignen konstig ut? Tveka inte med att kommentera!

Kommentarer
DATUM: 2012-11-18 | TID: 14:05:56
Postat av: Myybieberstoory

Wohooooooooo, skitsnygg! Gör du gratis? Hahaha., skoja bara! Länkbyte kanske (har faktiskt 200+ läsare, inte för att skryta) börja idaaaag!! :)

Svar: Hehe, tack! :) Åh, de vill jag gärna göra! :)
mathildahallberg.blogg.se

DATUM: 2012-11-18 | TID: 14:33:32
Postat av: Myybieberstoory

Ska vi göra det när du lagt ut kapitel ett eller handlingen, så kan jag ta en bild på din header och skriva lite om vad novellen handlar om lite också? (Du är den första som får ett länkbyte i menyn, haha) Säg till hur du vill göra, och hur vi ska göra! Kram!

Svar: Ja, det blir toppen! :) Men designen håller på och dampa så jag måste lösa det innan jag börjar skriva :).
mathildahallberg.blogg.se

DATUM: 2012-11-18 | TID: 15:28:01
Postat av: Julia

Designen är typ dösnygg! Hittade dig via fb, börja nuuuuuu!

Svar: Tack så mycket! :) Designen håller på och dampa så jag kan inte skriva förrän det löser sig, men jag ska FÖRSÖKA få ut kapitel ett idag :).
mathildahallberg.blogg.se

DATUM: 2012-11-18 | TID: 16:28:52
Postat av: Myybieberstoory

Du är den första som får länkbyte i inlägg* Haha :)

DATUM: 2012-11-18 | TID: 17:26:10
Postat av: Myybieberstoory

Åh, alla tycker säkert jag är jättedryg för att jag skrev (inte för att skryta) men jag hade en emoji efter som ingen ser! Haha! Och det var skämtsamt. Eller det kändes skämtsamt just då. Ska sluta kommentera här på detta inlägg nu. Hoho, hör av dig om länkbytet senare då! :) Kram!

DATUM: 2012-11-18 | TID: 22:35:45
Postat av: Moa

Hej!
Jätte fin blogg!
Lust att göra länkbyte? Meny+inlägg ?
Kram så länge!. :) <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback