Justin Stories -
DATUM: 2012-12-23 | TID: 11:56:00

Svar på frågor + Info om nästa kapitel

 
Ska du på Justin's konsert? Vilket datum? - Ja, jag ska på den första konserten - 22/4 :) Sedan har jag och min syster ståplats om någon skulle vilja veta det. 
 
Har du några planscher med JB? Hur många? - Ja det har jag! 17 stycken har jag just för tillfället!
 
Vad är din dröm? - Åh, det var en svår fråga! Jag har extremt många drömmar men om man bortser från alla drömmar som innefattar Justin så drömmer jag om att bli författare och att flytta till mitt favoritland - USA.
 
Fick du bra betyg fast du har denna blogg? - Jag vet inte. Vad räknas som bra betyg egentligen? Jag är själv inte helt nöjd då mitt mål var att inte få några betyg under C och jag fick två D. Sedan skulle jag även vilja ha några fler A. Men jag antar att jag fick okej betyg :).
 
Hur gammal är du? - Jag är 15! :)
 
När började du skriva noveller? All I Want Is You är den första novellen jag skriver om man inte räknar med alla som jag har skrivit i skolan. Jag har dock alltid tyckt om att skriva :).
 
Hur fick du idén till den här novellen? - Ja hur fick jag idén till den här novellen egentligen? Hm.. nu måste jag rota i mitt minne lite. Men jag tror det började med att jag inte ville ha någon novell som var lik någon annans. Väldigt många skriver just nu om Justin som en badboy så det alternativet strök jag direkt. Jag ville skriva om något som jag kunde leva mig in i och eftersom jag någon gång i mitt liv, jag tänker inte säga när, var utfryst i skolan fick Melanie också vara det. Det var det enda jag visste när jag startade novellen. När jag skriver tänker jag helt enkelt inte utan det bara kommer av farten :).
 
Det var alla frågor. Jag har inte kopierat frågorna från kommentarerna, så om ni vill se hur kommentarerna och frågorna såg ut från början får ni läsa kommentarerna på inlägget "Justin Stories, en månad?". Men det är fortfarande samma frågor.
 


KAPITEL 8 KOMMER VARA EXTRA LÅNGT OCH KOMMER KOMMA UPP IMORGON. DET ÄR ALLTSÅ MIN JULKLAPP TILL ER! :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback