Justin Stories -
DATUM: 2012-12-24 | TID: 09:00:00

God Jul!

 
Jag vill önska er alla en riktigt god jul! Jag är så otroligt tacksam för att ni läser min novell och att ni stannar kvar trots att min uppdatering inte är den bästa. Ni är bäst ♥.
 
Se nu till att ha en riktigt bra julafton!
 
(KAPITEL 8 KOMMER IKVÄLL!)
 

 
Om du inte redan följer Justin Stories på instagram (justinstories) eller gillar Justin Stories på facebook (justinstories.blogg.se) så ber jag er om att göra det. Det är mycket enklare för mig att förklara varför kapitlet dröjer, när det kommer osv. där då jag inte vill publicera inlägg efter inlägg här som inte innehåller något kapitel.
 
Klicka HÄR om du vill komma till Justin Stories facebook. Klicka HÄR om du vill komma till Justin Stories webstagram (vilket är instagram fast på internet).

Kommentarer
DATUM: 2012-12-25 | TID: 01:57:35
Postat av: Nadin

aaaah kommer döö, när kommer kapitlet?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback